9.05.2015

Kate Brian - Klub niewiniątek

Najnowsza książka autorki Księżniczki i  żebraczki

Kiedy pewna bogata starsza pani funduje stypendium dla "czystych duchem, umysłem i ciałem", cztery przyjaciółki angażują się w zaciekłą rywalizację. Zakładają Klub Dziewic oparty na ideałach niezbędnych do zdobycia stypendium, gdyż nie ma chyba lepszej metody przekonania o swojej czystości niż oficjalne ślubowanie dziewictwa! Wkrótce okazuje się jednak,  że żadna z nich nie jest niewiniątkiem, a rywalizacja dotyczy nie tylko pieniędzy, ale i chłopaków...

Opis z okładki książki.




Mimo, że książka Klub Niewiniątek należy bardziej do książek młodzieżowych, bardzo lubię do niej wracać. Opowiada historię czterech szkolnych przyjaciółek, które dowiadują się o wysokim stypendium. Niestety, owe stypendium ma dość specyficzne wymagania - zwycięzca ma być "czysty ciałem, umysłem i duchem". Postanawiają założyć Klub Dziewic i nie uprawiać seksu do momentu ogłoszenia wyników. Przyjaciółki jednak nie są tak święte, jak oficjalnie głoszą... Ale o tym dowiecie się w książce ;)

Moja ocena: 8/10
zabawne dialogi
lekko się czyta
opisuje rozterki młodych ludzi związane z "wkraczaniem w dorosłość"
 lekkie pióro autorki
duża czcionka ułatwiająca czytanie
 
książka dla młodzieży - nie każdemu może przypasować
zdecydowanie za krótka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zachęcam do komentowania!
Każdą stronę odwiedzam.:)